A Kingston pre-sales szolgáltatással erősít

 

A Kingston Technology bemutatta legújabb pre-sales KingstonConsult vállalati szolgáltatását. A KingstonConsult a már meglévő KingstonCare post-sales megoldás kiegészítéseként jött létre, számos funkcióval segítve a vállalatokat a kiszolgáló vásárlással és konfigurációval kapcsolatos döntések során. A KingstonConsult része egy kiszolgáló-értékelési szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy a szervezetek közvetlenül vegyék fel a kapcsolatot a Kingston szerverkonfigurációra szakosodott szakértőjével, aki diagnosztizálja a meglévő szerverpark felépítését, és javaslatokat tesz annak üzleti céloknak megfelelő beállítására. A Kingston megoldásához tartozik továbbá a koncepció értékeléséhez kapcsolódó tesztelés, a konfigurálás és a műszaki oktatás éppúgy, mint a rendszeres, legújabb technológiákat biztosító műszaki frissítések. „A szolgáltatással biztosítjuk az optimális szerverkonfigurációt a vállalatok számára, hogy megfeleljen speciális elvárásaiknak, mint például a felhőalapú megoldásoknak, a virtualizációnak és a nagy adatforgalmi igényeknek is” – mondta Kaszál Norbert, a Kingston Technology Magyarországért és Szlovéniáért felelős üzletfejlesztési menedzsere.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.