mínuszos.hu

A K&H Bank hatmilliárdot költ digitális fejlesztésre

A K&H Bank a következő három évben hatmilliárd forintot költ digitális fejlesztésre, hogy a szolgáltatások alkalmazkodjanak az átalakuló bankolási szokásokhoz – közölte a pénzintézet az MTI-vel. A fejlesztést az indokolja, hogy minden tizedik ügyfél – főleg a harminc évnél fiatalabbak – már kizárólag a digitális megoldásokat választják pénzügyeik intézésére egy felmérés szerint, és negyven százalék körüli azok aránya, akik hagyományos és digitális csatornákon keresztül is bankolnak. A rutinfeladatok intézése miatt, mint az átutalás vagy az egyenleglekérdezés, ma már egyre kevesebben mennek be a bankfiókba. Ehelyett kényelmesen, otthonról vagy út közben a mobil eszközeiken intézik pénzügyeiket az ügyfelek.

A közlemény idézi Bába Ágnest, a K&H Bank lakossági üzletágért felelős vezérigazgató-helyettesét, aki elmondta: a bank 2013-ban indította el ingyenesen letölthető mobilbank alkalmazását, mely navigációval kiegészített ATM-, fiók- és széfkereső szolgáltatással jár együtt. Az applikációt 68 százalékban Androidos készüléken használják az ügyfelek, 32 százalékuk pedig iPhone-on használja az alkalmazást – tette hozzá.

Exit mobile version