A kedvenc hónapjaink: Így mobilozunk mi IV.

Az elmúlt tíz év hatalmas változásokat hozott a mobiliparban. Röviden összefoglalva: az okostelefon és a mobilinternet mindennapjaink részévé vált.

A hálózati forgalmat havi bontásban is vizsgálta a Telenor, hogy megismerje, az elmúlt évtizedben mely hónapok számítottak a mobilnetezés, a hanghívások és az sms-ezés főszezonjának a tíz év átlagában. A vizsgált tíz év adatai alapján az sms-ezés nyertese a január és a szeptember, míg februárban és a nyaralások csúcs-szezonjának számító augusztusban alábbhagy az sms-ezési kedv. A hanghívásokat vizsgálva látszik, hogy szezonálisan a legtöbb hívást szeptemberben indítják a Telenor ügyfelei. A nyaralásról visszatérés, az iskolaszezon kezdete mind közrejátszhat a szeptemberben növekvő adatokhoz. Ez a hónap nem csak az indított hívások darabszámának nyertese a tíz év adatait tartalmazó elemzésben: az indított hanghívások átlagos hossza is ebben a hónapban a legnagyobb az év során. Mobilnet terén némiképp eltérő tendencia érvényesült, és a tíz év decembereinek összesített átlaga lett a nyerő. Ennek hátterében az áll, hogy 10 éven át szinte minden éven belül folyamatosan nőtt a mobilnetes forgalom, ami tíz egyre erősebb januárt, februárt és így folytatva egyre erősebb decembert jelent.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

CSR: bezárja ózdi gyárát az ABB

vas febr 16 , 2020
A piaci kereslet csökkenése miatt az ABB bezárja ózdi gyárát, amely 2018-ban került a vállalat tulajdonába, a GE Industrial Solutions felvásárlásának részeként – közölte a cég. Az ózdi gyár főként elektromos kismegszakítókat, áram-védőkapcsolókat és túláramvédelmi megszakítókat gyárt. A bezárás megközelítőleg 1000 munkahelyet érint. Mint írták, az ózdi gyár termelési volumene […]