A karácsony nem csak a műszaki cikkekről szól (még)

karacsonyfaAz internetet aktívan használó vásárlók karácsonykor jellemzően három-négyféle különböző termékkörből fognak ajándékot választani, ebből egy-két termék biztosan a ruházati cikkek, kozmetikumok, illetve a könyvek közül fog kikerülni – derül ki az Árukereső.hu online felméréséből. Szórakoztató elektronikai cikkeket az aktív internetezők 28 százaléka, míg mobiltelefonokat és számítástechnikai eszközöket hozzávetőleg egyötödük fog ajándékként vásárolni.

A karácsonyi ünnepek alkalmával a rendszeresen internetező vásárlók jellemzően két helyen szerzik be az ajándékokat. Az internetes vásárlás terjedését jól jelzi, hogy a válaszadók 74 százaléka tervezi, hogy a vásárlás során internetes boltból is rendelni fog. A második legnépszerűbb vásárlási helyszínnek a nagy bevásárlóközpontok számítanak 56 százalékkal. Az online vásárlás és a plázák együttes sikere abban rejlik, hogy a termékkínálat mértéke ezeken a helyeken nagymértékben lecsökkenti az ajándékvásárlással eltöltött időt, és amellett, hogy gyorssá, még kényelmessé is teszi azt.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.