A karácsony nem a mobiloké és a tableteké lesz

karacsonyIdén átlagosan 33 ezer forintot terveznek költeni az aktív internetezők a karácsonyi ajándékokra. Egy négyfős család esetében — ha figyelembe vesszük a közös rokonokat — a karácsonyi ajándékvásárlás közel ötvenezer forinttal is megterhelheti a háztartás büdzséjét. Ebben nincsenek benne az ünnepi menü, vagy éppen a karácsonyfa kiadásai — derül ki az Árukereső.hu online felméréséből. Az aktív internetezők a karácsonyi ajándékozás során jellemzően hat-hét főnek terveznek ajándékot venni. Az ajándékozottak között a családnak kiemelt szerepe van, hiszen míg a szűk családban egy átlagos — internetet gyakran használó — vásárló közel négy főre tervez karácsonyi ajándékozást, addig a tág családban ez már csak egy-két fő. A barátok és munkatársak ajándékozását tízből mindössze két-három aktív internetező tervezi. Egy átlagos, négy fős család idén karácsonykor jellemzően közel tíz-tizenkét ember (családtag, barát, munkatárs) számára fog ajándékot, meglepetést vásárolni.

Az elmúlt években a mobiltelefonok, és a tabletek voltak az ajándékozási listák élén. A karácsony azonban más. Az ajándékok sok esetben olyan termékek közül kerülnek ki — kivétel ez alól a gyermeknek szánt ajándék — amelyekre a mindennapi életünk során amúgy is szükségünk lenne, csak esetleg nem volt anyagi lehetőségünk megvenni. Az internetet aktívan használó vásárlók karácsonykor jellemzően három-négy féle különböző termékkörből fognak ajándékot választani, ebből két-három termék biztosan a ruházati cikkek, kozmetikumok, gyerekjátékok, háztartási eszközök, illetve könyvek közül fog kikerülni. Tablet, illetve mobiltelefon ajándékozását csak minden negyedik aktívan internetező tervezi, míg a számítástechnikai, illetve szórakoztató elektronikai termékek csupán alig minden ötödik vásárlónál kerülnek az ajándékok közé.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Op3n Dott: jönnek a Tesco gazdaságos androidos készülékei

sze nov 5 , 2014
ShareTweetPinShareA Tesco bemutatta sajátmárkás elektronikai eszközeinek új Op3n Dottnak elnevezett termékcsaládját, amely egy Android rendszerű táblagépet, egy okostelefont és egy fitneszpántot foglal magában. Az Op3n Dott eszközök a Google és az Intel technológiáit alkalmazzák, és kizárólag a Tesco több mint 400 közép-európai hipermarketében lesznek megvásárolhatóak. Az értékesítés november 6-án kezdődik, […]
okostelefon

És még ez is...