A JobGroup eladta ügyfélszolgálati vállalkozását

A hr tanácsadó és szolgáltató JobGroup vezetése úgy döntött, hogy ügyfélszolgálati tevékenységét végző vállalatát, a Tele-Scope-ot eladja. A megállapodás a felhőalapú ügyfélszolgálati központ szolgáltatást nyújtó Comforce Zrt.-vel köttetett meg. A tavaly több mint egymilliárd forint forgalmat lebonyolító JobGroup idén elsősorban a megváltozott munkaképességű munkavállalók elhelyezkedésének felgyorsítását, a munkaerő közvetítés korszerű, digitális eszközeinek feltárását és a legjobb munkaerő megtartását segítő eszközök fejlesztését tűzte ki célnak.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Kilenc tipikus adatközpont tervezési hiba I.

csü okt 24 , 2013
A Schneider Electric közleménye arra a kilenc leggyakrabban előforduló hibára hívja fel a figyelmet, amelyeket a vállalatoknak el kell kerülniük egy sikeres adatközpont létrehozása érdekében. 1. A TCO, azaz a teljes bekerülési költség beszámításának elmulasztása A kizárólag a bekerülési ár alapján meghozott döntések általában költségesnek bizonyulnak. A működési és karbantartási […]

Friss, ropogós