A Media Markt előrejelzése szerint a jövőben még szorosabban összekapcsolódik az online és a hagyományos értékesítési forma, mert a vásárlók egyre tudatosabban használják a két vásárlási mód előnyeit. Vásárlás előtt az interneten tájékozódnak az adott termékről, majd személyes tanácsot kérnek az áruházi szakértőktől, vagy éppen fordítva, az áruházban kipróbálják a terméket, és utána kényelmesen házhoz tudják rendelni a kiválasztott cikket. A Media Markt tapasztalatai szerint a fogyasztók a jó árakat ma már természetesnek veszik ebben a szegmensben, ezért nem igazán tekinthető versenyelőnynek, ha valaki a versenytársaknál kicsivel jobb ajánlattal jelentkezik. „Az tud igazán előnybe kerülni a piacon, aki ki tudja szolgálni a különböző vásárlói igényeket. A Media Markt üzletpolitikájával összhangban több szempontból is biztosítja vásárlói számára a választás szabadságát.