A játékpiacot is lenyeli a Facebook

A J’son & Patners Consulting friss jelentése szerint 2011-ben az online játékok világpiaca 23 százalékkal nőtt és elérte a húszmilliárd dollárt. A legnagyobb szelet, 30,5 százalék, az USA-é, a világpiac több mint felét az USA, Japán, Dél-Korea, és Nagy-Britannia bírja, míg Oroszország részesedése a világpiacból csekély, alig több mint három százalék – írja a cnews.ru. Ma még a többfelhasználós online játékok vezetnek az eladások közel 68 százalékával, de szárnyal a közösségi portálokon játszható játékok piaca is, a tavalyi 39 százalékos növekedéssel.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Nagyon beindult az online kereskedelem

csü máj 24 , 2012
  A gazdaság kevés területén látni olyan mértékű növekedést, mint amit az internetes kereskedelem produkált 2011-ben – derül ki a GKIeNET – T-Mobile: „Jelentés az internetgazdaságról” májusban közzétett kutatásából. Az internetes vásárlás előnyei mellett a kedvezőtlen gazdasági környezet a lakosságot árérzékenyebbé teszi, és ez is kedvezően hat az internetes vásárlásra. […]

Friss, ropogós