A járvány az ügyfélkapu használatára szorította a népeket

NAVA Nemzeti Adó- és Vámhivatal szerint a koronavírus-járvány miatt előtérbe kerültek a biztonságosabb, digitális kommunikációs csatornák. A NAV ügyfélszolgálati statisztikái ugyanis azt mutatják, hogy az adózók egyre nagyobb számban kezdték el használni a NAV elektronikus megoldásait. A hivatal munkatársai az első hét hónapban csaknem négymillió adózóval léptek kapcsolatba az ügyfélkapun keresztül, és egymilliónál is több ügyfélnek segítettek telefonon vagy e-mailben. Júliusig az ügyfélszolgálatokat, kirendeltségeket és NAV-ablakokat személyesen felkeresők száma 1,6 millióról 950 ezerre csökkent. Ezzel párhuzamosan hétszázezerrel többen intézték adóügyeiket az ügyfélkapun keresztül, mint az előző évben. Több mint 863 ezerszer csörrent meg a 1819-es telefonszámon ingyenesen hívható NAV Infóvonal, ahol adó- és vámügyeket érintő kérdéseikre választ, egyes informatikai problémáikra pedig megoldást kaphattak az érdeklődők. E-mailben a tavalyihoz képest kétszer annyian, azaz több mint ötvenezren kértek segítséget adózási ügyekben – írják a közleményben.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Ingyenes e-learning tananyag a parlagfűről

csü szept 10 , 2020
ParlagfűSTOP címmel dolgozott ki ingyenes e-learning tananyagot a Nemzeti Agrárkutatási és Innovációs Központ (NAIK), az Agrárminisztérium és a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakmai támogatásával. A Nébih azt közölte, hogy az “online edukációs platform” célja, hogy megismertesse a fiatalokat a parlagfűvel, felhívja a figyelmet a káros hatásaira és az irtás fontosságára. […]
ParlagfűSTOP