A Huawei mindhárom üzletága, a Carrier, az Enterprise és a Fogyasztói üzletág is jelentős eredményeket ért el 2014-ben. A Huawei Carrier Network bevétele körülbelül 15 százalékkal növekedett az előző évi értékhez képest. Ennek legfőbb mozgatórugói a vállalat 3G-be és 4G-be történő folyamatos beruházásai voltak világszerte. A Huawei Enterprise üzletága megközelítőleg 27 százalékos növekedést ért el. Az üzletág ma már a világ 500 legnagyobb vállalatából több mint 100 cég számára biztosítja szolgáltatásait. A Huawei olyan stratégiai partnerekkel közösen végez innovációs tevékenységeket a felhő alapú számítástechnika és a „big data” területén, mint az SAP vagy az Accenture. A Huawei Fogyasztói Üzletága az előző évi értékhez képest 32 százalékos bevétel-növekedést könyvelhetett el, ami elsősorban annak köszönhető, hogy a vállalat növelte a közép- és felsőkategóriás telefon értékesítéseit világszerte, különösen a feltörekvő piacokon.