A hazai webáruházak több mint kétharmadának nőtt a forgalma tavaly

A hazai webáruházak több mint kétharmadának nőtt a forgalma tavaly, és csak 6 százalékuk számolt be forgalomcsökkenésről – derült ki a webáruházak készítésével foglalkozó WebShop Experts és a ShopRenter nem reprezentatív webáruház-felméréséből.

Az összefoglaló szerint az interneten legjobban értékesíthető termékek listájának első három helyét a háztartási és vegyi áruk, a kozmetikai termékek és a gyógyszerek, vitaminok foglalták el. A felmérésben résztvevő webáruházakban átlagosan 20 355 forint volt egy tranzakció értéke tavaly, a vásárlók aránya száz látogatóból átlagosan 1,37 százalékos. A legelterjedtebb fizetési mód továbbra is az utánvét, a hazai webáruházak 82 százaléka biztosít ilyen lehetőséget; 53 százalékuknál már bankkártyával is lehet fizetni. A szállítási módok közül továbbra is a házhozszállítás vezet 89 százalékkal, személyes átvételi lehetőséget az áruházak 67 százaléka biztosít. Emellett egyre népszerűbbek a köztes megoldások, a webáruházak 26 százalékánál átvehető a csomag MPL Posta Ponton, ugyancsak 26 százalékuknál GLS csomagponton, illetve 14 százalékuknál Pick Pack Pont átvevőhelyen is. A csomagautomaták már minden ötödik webáruháznál elérhetőek.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A focivébé döntőjében demonstrált a Pussy Riot

hét júl 16 , 2018
A futball-vb döntőjében több, egyenruhás nő szaladt be a pályára. Mint kiderült, a berohanók a Pussy Riot tagjai voltak, ezt a Facebook oldalukon ismerték el. Az akcióval azt akarták elérni, hogy engedjék szabadon a politikai foglyokat, és hogy ok nélküli pereket ne indítsanak magánszemélyek ellen. Elítélik, hogy közösségi médiában kiosztott […]

Friss, ropogós