• habár a weboldalak használatát ingyenesként hirdették, díjmentesen valójában nem lehetett hozzáférni a szolgáltatások lényegéhez, maga a társkeresés (pl. üzenetküldés) csak díjfizetéssel volt lehetséges;
• a portálok nehezen észlelhető és megtévesztő információkat nyújtottak az előfizetés időtartamáról, automatikus meghosszabbodásáról és áráról, emiatt a fogyasztók nem voltak tudatában annak, hogy ténylegesen milyen időtartamú és összegű fizetési kötelezettségük keletkezhet;
• az oldalak nem az elvárható módon ismertették a szolgáltatások reális megítéléséhez szükséges információkat (pl. lemondás lehetősége, formája), ahogyan a fogyasztói panaszok tartalmát sem megfelelően kezelték, hiszen a vállalkozás még a jelentős számú felhasználói panasz ellenére sem módosította tájékoztatási gyakorlatát és működését.
Az 1,6 milliárdos versenyfelügyeleti bírság alapja a vállalkozás 2017. vége és a vizsgálat lezárása közötti, hazai fogyasztóktól származó árbevétele volt. A hatóság emellett arra kötelezte a céget, hogy harminc napon belül módosítsa jogsértő tájékoztatási gyakorlatait, valamint tegyen közzé helyreigazító nyilatkozatot az oldalakon, illetve közvetlenül a felhasználók felé. A határozat megállapításai alapján a felhasználóknak lehetőségük van polgári jogi igényüket közvetlenül a bíróság előtt érvényesíteni.