A GVH célkeresztjében a közösségi média

Juhász Miklós, a GVH elnökeA Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a közösségi médián megjelenő reklámokat is vizsgálja.

A GVH a közösségi médián megjelenő kommunikációs tartalmakat is vizsgálni fogja, mivel a fogyasztó sokszor nem tudja eldönteni az itt megjelenő tartalomról, hogy az fizetett reklám, vagy csak például egy közéleti szereplő megosztása egy termékről, illetve szolgáltatásról — mondta Juhász Miklós, a GVH elnöke. Hozzátette, versenyjogi szempontból is tisztázni kell a helyzetet. Kifejtette, a GVH kiemelt figyelmet fordít a fogyasztóvédelemre, illetve fontosnak tartja a kis- és középvállalkozások (kkv) versenytudatosságának növelését.

A versenyhivatal elnöke az intézmény elmúlt hat éves tevékenységéről kifejtette: a GVH folyamatosan a versenykultúra fejlesztésére törekedett, illetve arra, hogy ügyfélbarát hivatal legyen. Juhász szerint a versenytudatosság a nagyobb cégeknél többé-kevésbé rendben van, a kkv-knál azonban súlyos problémák vannak. Példaként említette, hogy a kartellügyek túlnyomó többségében a kkv-k érintettek. A vállalkozások nem feltétlenül rossz szándékból követtek el jogsértés, hanem azért, mert nem voltak tisztában azzal, hogy amit tesznek, szabálytalan — vélte a hivatal elnöke.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Balabit - Lieberman Software együttműködés

csü okt 27 , 2016
A két vállalat termékeinek technológiai integrációja révén egy minden eddiginél fejlettebb hozzáférés menedzsment megoldás kerül a piacra. A Balabit és a Lieberman Software globális kereskedelmi és marketing együttműködés érdekében kötött stratégiai szövetséget. A megállapodás értelmében a Balabit és viszonteladói partnerhálózata fogja értékesíteni a két cég Privileged Access Management Platform-ját, ami a […]
kézfogás

Friss, ropogós