A FUSO megcsípte a Sonyt

 

A FUSO Ecosystem Nyrt. (korábbi nevén Hybridbox Nyrt.) kizárólagossági szerződést kötött a Sony Magyarországi Fióktelepével az általa fejlesztett fuso alkalmazás elérhetővé tételére a Sony mobileszközökön – közölte a társaság szerdán a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján. A szerződés értelmében a BÉT “B” kategóriájában jegyzett, magyar tulajdonú FUSO határozott ideig kizárólagosságot biztosít a Sony számára, hogy a Magyarországon forgalmazott, internet eléréssel rendelkező Sony mobileszközökön elérhetővé tegye a tabletekre és mobileszközökre optimalizált fuso alkalmazást. A Sony kizárólagossági díjat fizet a társaságnak, amely 40 millió forintra becsüli a díjból 2013 első negyedévében befolyó árbevételt. A Sony a kizárólagossági díjat az eladott Sony tableteken és okostelefonokon futó és beregisztrált fuso alkalmazásonként fizeti. A felek megállapodtak abban is, hogy a magyarországi bevezetést követően előkészítik további közép-kelet-európai országokban is a fuso alkalmazás elérhetőségét Sony mobileszközökön, valamit a Sony cégcsoportba tartozó jogtulajdonosokkal (Sony Pictures, Sony Music) való szoros együttműködés lehetőségét – olvasható a közleményben. A fuso új felhasználófelület okostévékre és internet képes eszközökre. Használatával egy képernyőn kezelhető minden olyan tartalom – hír, videó vagy zene -, amely a felhasználó számára fontos. Folyamatosan figyeli a felhasználó médiafogyasztási szokásait, és ezek alapján ajánlja a további tartalmakat. A fuso interaktív, kétirányú lehetőségeivel a képernyőn megjeleníthetők a felhasználói szokásokhoz megfelelő termékek, szolgáltatások is, amelyeket egyszerűen, a távirányító használatával akár meg is vásárolhat a felhasználó.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.