A francia Opel a Carusselt választotta

 

Nemzetközi tenderen választott központi beszállítót a franciaországi Opel. A cég a márkakereskedők honlapjának egységes megalkotására és fenntartására keresett megoldást. A meghívásos pályázaton nagy nyugat-európai ügynökségek is elindultak, a befutó a magyar Carussel Group lett. A pályázati siker eredményeként a Carussel kizárólagos fejlesztője lesz valamennyi franciaországi Opel márkakereskedésnek. „Ezzel a győzelemmel a régió országain és Ausztrián túl még egy nagy, nyugat-európai piacon leszünk jelen, ami jó referencia lehet a későbbi tendereken és piaci beszállítói kiírásokon” – mondta el a továbblépési lehetőségekkel kapcsolatban Müller András, a Carussel ügyvezető igazgatója.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Kiderült mire költ 200 milliót az Országgyűlés Hivatala

sze aug 15 , 2012
  Elsősorban nem a parlamenti honlap, hanem a széles nyilvánosságot, a képviselőket és a hivatal munkatársait kiszolgáló törvényalkotási rendszer fejlesztésére fordítja az Országgyűlés Hivatala a kormány döntése által átcsoportosított 200 millió forintot – közölte az MTI érdeklődésére az Országgyűlés Sajtószolgálata. A Magyar Közlöny múlt csütörtöki számában tették közzé azt a […]

Friss, ropogós