mínuszos.hu

A fogyasztóvédelem kifogásolja a Magyar Telekom jótállási feltételeit

ZX-81

Az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület (OFE) problémás részeket talált a Magyar Telekom jótállási feltételeiben, ezért írásos megkeresést küldött a telekommunikációs szolgáltatónak – közölte az OFE az MTI-vel. Az egyesület megkeresésének eredménytelensége esetén közérdekű kereset indítását helyezte kilátásba. Az OFE közleménye szerint több olyan fogyasztói megkeresés érkezett a fogyasztóvédelmi egyesülethez az elmúlt időszakban, amely szerint a vásárlók jótállási igényeik érvényesítése során akadályokba ütköztek a legnagyobb mobilszolgáltatónál, ezért az OFE szakemberei tüzetesen szemügyre vették a szolgáltató által támasztott feltételeket. Ezekben egyebek mellett az szerepel, hogy az alkatrészek cseréje esetén a jótállási idő azok vonatkozásában nem kezdődik újra, ami a hatályos Ptk. szerint jogszabályellenes – hívja fel a figyelmet az OFE. Az egyesület problémásnak találja a szakszerviz általi beszerelési kötelezettséget, valamint azt is, hogy mechanikai sérülések a teljes jótállást elveszti a fogyasztó. Hozzáteszik, hogy ezt a gyártóval való szerződéssel indokolta szolgáltató, azonban az OFE álláspontja szerint emiatt a fogyasztót nem érheti hátrány.

Exit mobile version