Az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület (OFE) problémás részeket talált a Magyar Telekom jótállási feltételeiben, ezért írásos megkeresést küldött a telekommunikációs szolgáltatónak – közölte az OFE az MTI-vel. Az egyesület megkeresésének eredménytelensége esetén közérdekű kereset indítását helyezte kilátásba. Az OFE közleménye szerint több olyan fogyasztói megkeresés érkezett a fogyasztóvédelmi egyesülethez az elmúlt időszakban, amely szerint a vásárlók jótállási igényeik érvényesítése során akadályokba ütköztek a legnagyobb mobilszolgáltatónál, ezért az OFE szakemberei tüzetesen szemügyre vették a szolgáltató által támasztott feltételeket. Ezekben egyebek mellett az szerepel, hogy az alkatrészek cseréje esetén a jótállási idő azok vonatkozásában nem kezdődik újra, ami a hatályos Ptk. szerint jogszabályellenes – hívja fel a figyelmet az OFE. Az egyesület problémásnak találja a szakszerviz általi beszerelési kötelezettséget, valamint azt is, hogy mechanikai sérülések a teljes jótállást elveszti a fogyasztó. Hozzáteszik, hogy ezt a gyártóval való szerződéssel indokolta szolgáltató, azonban az OFE álláspontja szerint emiatt a fogyasztót nem érheti hátrány.
Next Post
Vinnai Az év üzletembere, Árvai pedig merész
hét nov 18 , 2013
Idén jubileumi, tízedik alkalommal adták át az EY (a valamikori Ernst & Young) Az év üzletembere díjakat. A mindentől és mindenkitől független zsűri döntése értelmében 2013-ban: „Az év üzletembere” Vinnai Balázs, az IND Group alapítója és ügyvezetője, a „Példakép” Majoros Béla József, a Csaba Metál Öntödei Zrt. vezérigazgatója, a „Merész […]
És még ez is...
-
2015. december 23.
Kiderült, hogy boltban, vagy online szeretünk vásárolni
-
2020. június 18.
Nem zárt jó évet az Oracle
-
2016. június 6.
Invitel content marketing: arany- és ezüsteső
-
2016. május 24.
Névadóünnepség a Krisztina körúton
-
2014. november 8.
Kódolatlan csatornákkal nyomul a Magyar Telekom
-
2016. július 22.
A Buyers Lab odavan a Xerox innovációiért