Az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület (OFE) problémás részeket talált a Magyar Telekom jótállási feltételeiben, ezért írásos megkeresést küldött a telekommunikációs szolgáltatónak – közölte az OFE az MTI-vel. Az egyesület megkeresésének eredménytelensége esetén közérdekű kereset indítását helyezte kilátásba. Az OFE közleménye szerint több olyan fogyasztói megkeresés érkezett a fogyasztóvédelmi egyesülethez az elmúlt időszakban, amely szerint a vásárlók jótállási igényeik érvényesítése során akadályokba ütköztek a legnagyobb mobilszolgáltatónál, ezért az OFE szakemberei tüzetesen szemügyre vették a szolgáltató által támasztott feltételeket. Ezekben egyebek mellett az szerepel, hogy az alkatrészek cseréje esetén a jótállási idő azok vonatkozásában nem kezdődik újra, ami a hatályos Ptk. szerint jogszabályellenes – hívja fel a figyelmet az OFE. Az egyesület problémásnak találja a szakszerviz általi beszerelési kötelezettséget, valamint azt is, hogy mechanikai sérülések a teljes jótállást elveszti a fogyasztó. Hozzáteszik, hogy ezt a gyártóval való szerződéssel indokolta szolgáltató, azonban az OFE álláspontja szerint emiatt a fogyasztót nem érheti hátrány.
És még ez is...
-
2013. március 4.
Google: túl sikeres a Samsung
-
2012. március 23.
KKV: azonnal meg kell térülnie minden fejlesztésnek
-
2017. szeptember 20.
Tavaszi választás: csak az informatikára 1,8 milliárdot költenek
-
2014. január 28.
Adatközpontot építenénk Azerbajdzsánban
-
2013. június 4.
BSA: a legális szoftver hozama jobb
-
2020. február 24.
Nőtt a Digi csoport bevétele tavaly