„Azok, akik már most is elégedettek a jóllétükkel azt mondják, hogy az elsők között próbálnak ki új egészségügyi módszereket. Azt látjuk tehát, hogy a tipikus korai technológia alkalmazókkal vagy az egészségügyi problémával küszködőkkel szemben vannak olyan emberek, akik elégedettek a jóllétükkel, mivel már igen korán alkalmazni kezdik az új wellness technológiákat. Ennek a csoportnak meglehetősen speciális elvárásai vannak a felhő, a magánélet, a dizájn és a funkcionalitás terén, amelyeket szeretnének párhuzamosan kielégíteni. A komolyabb környezeti kihívásokkal szembesülő városi fogyasztók nagyobb érdeklődést mutatnak a társadalmi jellegű egészségügyi koncepciók iránt, mint például a szmogot figyelő karkötő vagy egy olyan hordható eszköz, amely elősegíti a környezetbarát ingázást, és potenciálisan felgyorsíthatják a változások ütemét. A jóllét iránti érdeklődés az egyén szintjén tehát ösztönzőleg hathat a társadalmi szintű átalakulásra is” — jelentette ki Michael Björn, az Ericsson ConsumerLab kutatási vezetője.