A digitálisan erős az új lakossági marketingigazgató

Mohamed-ElSayad
Egy újabb lépés feljebb

2015. november 30-tól Mohamed ElSayad tölti be a Magyar Telekom lakossági marketingigazgatói pozícióját. ElSayad több mint 15 éves nemzetközi tapasztalattal rendelkezik a digitális marketing, a digitális média segítségével végzett márka- és termékbevezetés, -fejlesztés és disztribúció kiterjesztés, valamint a hatékonyságnövelés területén. 2011 óta az Emirates Integrated Telecommunications Company munkatársa volt az Egyesült Arab Emirátusokban, 2013-tól a cég digitális hirdetési igazgatója. Ezt megelőzően az MSN Arabia, MSN Maghreb & MSN Pakistan ügyvezető igazgatója volt, korábban pedig a régió több telekommunikációs cégénél dolgozott üzletfejlesztési és digitális médiastratégia területen — áll a társaság közleményében.

A jelenlegi lakossági marketing igazgató, Poós Zsuzsanna távozik a Magyar Telekomtól. Mint oly sokan mostanában.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Egy igazi mázlista, aki nem Windowst használ

hét okt 26 , 2015
A Kaspersky Lab felmérése szerint az internethasználók közel fele (45 százalék) találkozott rosszindulatú programokkal az elmúlt tizenkét hónap során, és a legtöbb esetben (81 százalék) ez negatív hatással volt mind a felhasználókra, mind az eszközeikre. A rosszindulatú programok főként windowsos számítógépeken fordultak elő, a Windows felhasználók 83 százaléka nyilatkozta azt, hogy […]
vírus

Friss, ropogós