„Globális szállítmányozóként nap mint nap szembesülünk ezekkel a különbségekkel, melyek a mi munkánkat is meghatározzák” – mondta el Bándli Zoltán, a DHL Express magyarországi ügyvezetője. „Tapasztalataink alapján a magyar online kereskedők egyre nyitottabbak arra, hogy külföldi piacokon is megjelenjenek termékeikkel, azonban nehézséget okoz számukra, hogy hogyan fogjanak hozzá. De nincs ez másként a világ többi országában sem. Felismerve az igényt, a DHL nemrég új online portált indított, amelyen esttanulmányokkal, háttéranyagokkal, kutatási eredményekkel és videókkal segíti a vállalkozások munkáját. Célunk, hogy a szállítási feladatok mellett a nálunk felgyülemlett nemzetközi tudásanyaggal is támogassuk a webshopokat” – tette hozzá.
És még ez is...
-
2019. március 27.
MediCall: 200 milliós tőkebefektetés
-
2014. szeptember 19.
Még az adatok is lassabban gyűlnek a közép-európai vállalatoknál
-
2020. március 12.
Belépett az EFISZ-be a Capsys
-
2012. július 9.
A ZTE maga a megtestesült jogkövetés
-
2021. március 31.
Ózd: 800 ember veszíti el a munkáját
-
2017. október 15.
A közigazgatási szolgáltatásokat javító informatikai fejlesztés indult