A Deutsche Bank online ügyfeleinek többsége már mobil eszközön bankol

A Deutsche Bank online ügyfelei közül augusztus végén már többen intézték banki ügyeiket mobil eszközön, mint személyi számítógépen — közölte a bank.

Augusztus 29-én fordult elő első alkalommal a Deutsche Bank történetében, hogy az aznap regisztrált 1,7 millió online hozzáférésnek a többségét, 52 százalékát mobil eszközről, a bank mobil alkalmazásával kezdeményezték az ügyfelek. A bank több mint hétmillió lakossági és vállalati ügyfeléből már mintegy négymilliónyian intézik banki ügyeiket az interneten okostelefonjuk, táblagépük, vagy személyi számítógépük igénybevételével.

Csúcsidőszakban, például minden hónap végén, naponta több mint kétmillió hozzáférést regisztrálnak a bank mobil szolgáltatásai. Évente pedig mintegy 400 millió mobil banki műveletet hajtanak végre az ügyfelek, elsősorban a számlaegyenleg és forgalmi adatok lekérdezését, valamint pénzátutalást. A Deutsche Banknál az internetes hozzáféréssel kezdeményezett pénzforgalom meghaladja a százmilliárd eurót évente.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Még mindig nem készült el a tényleges tulajdonosi nyilvántartás Magyarországon

hét okt 2 , 2017
Októbertől a szolgáltatóknak bármilyen új, céges ügyfélkapcsolat létesítésénél rögzíteniük kell a cég mögött álló azon magánszemély (tényleges tulajdonos) adatait, aki a szervezetben 25 százalékos többséggel rendelkezik, vagy aki a szervezet felett egyéb módon tényleges irányítást, ellenőrzést gyakorol – hívja fel a figyelmet a Jalsovszky Ügyvédi Iroda. A vonatkozó EU-s előírás […]
dollár

Friss, ropogós