A ReachMedia szeptemberben indult fejlesztőcége, a d-code kft. az Allegro Grouptól igazolt termékfejlesztési vezetőt. Dely Gábor többek között a Vatera, a TeszVesz és a Grando e-mail marketing és CRM tevékenységét fogta össze, a d-code-nál pedig a fejlesztői csapat ellenőrzése mellett a teljes marketingtevékenységért, valamint az ügyfelekkel való kapcsolattartásért felel.
Dely a BBDO Budapestnél kezdte pályafutását Account Executive-ként, ahol többek között olyan ügyfelek kampányain dolgozott, mint a Pepsi, a Chrysler, a Motorola vagy a Raiffeisen Bank. Több mint két évet töltött a londoni e-Dialog UK-nál, ahol a British Airways, a Dell és a Philips e-mail marketing kommunikációjáért felelt, részt vett új hűségprogramok kidolgozásában, emellett belső továbbképzéseket tartott. A szakember 2013 óta elnökségi tagja a Direkt és Interaktív Marketing Szövetségnek, 2013 júliusától az e-mail marketing tagozat elnöke. A szakember a Modern Üzleti Tudományok Főiskoláján szerzett diplomát.