mínuszos.hu

A Cisco szerint folytatódnak a megszorítások

ZX-81

 

Jelenleg az e-mail és a telefon a hazai vállalatok kommunikációjának fő csatornái, ugyanakkor komoly igény mutatkozik az egyszerű és költséghatékony webes és videokonferencia megoldások iránt, derül ki a Cisco hazai vállalatok körében végzett felméréséből. Nem meglepő, hogy a válaszadók szerint a költségcsökkentés továbbra is meghatározó lesz a hazai vállalatok életében, így az új kommunikációs technológiák bevezetésénél is elvárás a kiadások, például az utazási költségek csökkentése. Emellett a kommunikáció és a szervezeti működés hatékonyságának növelését, a döntési folyamatok felgyorsítását várják elsősorban. A felmérés résztvevői szerint az együttműködést támogató megoldások esetében – amelyeknél egy applikációból számos kommunikációs lehetőség elérhető – a leghasznosabb funkciók az azonnali üzenetküldés és telefon funkció integrálása, a jelenlét-információ (amelynek segítségével látható, hogy egy adott kolléga vagy partner éppen elérhető-e és milyen módon), valamint a webes konferenciához kapcsolódó fájlok felhőalapú tárolása és megosztási lehetősége.

Exit mobile version