A CANAL+ Csoport 2025-től Magyarországon folytatja európai terjeszkedését — jelentette be a televíziós szolgáltató.
A CANAL+ 2025-től a magyar piacra szánt, CANAL+ márkanevű alkalmazást fog kínálni a magyar ügyfelei számára, amely egyetlen platformon belül ötvözi az élő tévéadást és a streaminget, aggregálva a helyi- és nemzetközi tévécsatornákat. Platformjának közvetlen értékesítése mellett a CANAL+ együttműködik a 4iG-val, hogy támogassa a termékbevezetést, terjessze saját lineáris csatornáját és SVOD megoldását, amely 2025-től a 4iG ügyfelei számára is elérhető lesz. A CANAL+ továbbá átruházza műholdas TV, valamint B2B tevékenységét a 4iG-re, amely továbbra is kiszolgálja az érintett ügyfeleket műholdas szolgáltatásán keresztül.
szolgáltató – egyéb együttműködések mellett – főként a csoport két leányvállalatára, a STUDIOCANAL-ra és az SPI INTERNATIONAL—re számíthat. Az előbbi, vezető tartalomszolgáltató kínálatában több mint nyolcezer nemzetközi tartalom található. Az utóbbi, a tartalomterjesztés és műsorszórás meghatározó szereplője világszerte, FilmBox csatornáival már évek óta jelen van a magyarországi piacon, több mint tízezer nemzetközi filmet és sorozatot tartalmazó katalógussal rendelkezik. Továbbá a 2025-től induló tartalomszolgáltató kínálatában lesznek elérhetők a saját gyártású tartalmak.
„Nagyon örülök a szolgáltatásaink magyarországi elindulásának, amely jól szemlélteti abbéli stratégiánkat, hogy a kínálatunkat digitalizáljuk, ezzel tovább erősítve pozíciónkat Európában. Az SVOD szolgáltatások piaca Magyarországon dinamikusan fejlődik és az a célunk, hogy jelentős helyet foglaljunk el ezen a piacon. A 4iG megfelelő partner a bevezetés támogatásában. Bízunk benne, hogy hiánypótlók leszünk a magyar piacon, egyesítve a lineáris csatornákat, a sportműsorokat, valamint a filmek és sorozatok legjavát” — nyilatkozta Jacques du Puy, a CANAL+ International vezérigazgatója.
A CANAL+ Magyarországon a Direct One televízió- és műsorszolgáltatón keresztül forgalmazza kínálatát.