A bizalom hiánya hátráltatja az online vásárlást

Az Allegro Group és a Medián közös felmérése szerint, a hazai internetezők 39 százaléka attól tart, hogy egyáltalán nem kapja meg a megrendelt terméket, vagy nem olyan minőségben, mint azt elvárja. A magyar felhasználók netes vásárlási szokásait vizsgáló felmérésből az is kiderül, hogy 34 százalék azok aránya, akik nem bíznak az online eladókban. A kutatás során továbbá a megkérdezettek 44 százaléka említette, hogy nem bízik a weben vásárolható árucikkek minőségében. A hazai internetezők 55 százaléka az ügylet virtuális jellege miatt utasítja el az online vásárlást, vagyis azért, mert nem lehet kézbe venni a termékeket, 31 százalékuk pedig bevallottan igényli a személyes kontaktust. A visszatartó okok között a harmadik helyen a személyes adatok kezelésével kapcsolatos aggodalmak állnak, ezt a Medián felmérése során az internetezők 39 százaléka említette visszatartó erőként. A megkérdezettek 30 százaléka egyelőre bizalmatlan a kártyás vásárlással szemben, és attól, fél, hogy visszaélhetnek a fizetéshez megadott kártyaszámával, 22 százalékuk pedig nem rendelkezik erre alkalmas bankkártyával. A legtöbben továbbra is az áru kézhezvételekor, utánvéttel történő fizetést részesítik előnyben: a kutatást megelőző 12 hónapban az online vásárlók 73 százaléka fizetett így.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Zebra Link-OS: bárhonnan, bármikor, bármennyit

hét nov 25 , 2013
A Zebra Technologies Corporation piacra dobta a Link-OS környezetének legújabb változatát. Az új verzió az innovatív irányítási funkciót egy erős szoftver fejlesztési csomaggal (SDK) és új szoftver applikációkkal társítja. Mindezzel könnyűvé válik egy vállalat összes Zebra nyomtatójának irányítása, integrálása és üzemeltetése. A Link-OS a felhő platform révén köti össze a […]
felhő

Friss, ropogós