55 milliárd euro felett az európai digitális reklámköltés

Az IAB Europe reklámszakmai szervezet szerint 2018-ban a digitális reklámköltés Európában meghaladta 55,1 milliárd eurót, ami 13,9 százalékos növekedést jelent. Folyamatosan növekszik a digitális reklámpiac: tíz év alatt közel négyszeresére bővült, minden gazdasági változástól függetlenül, és nem volt olyan év, amikor ne nőtt volna a mérete és ezzel a jelentősége is. A digitális piacon belül 2019-ben is minden terület növekedett, így a display adta a növekedés közel felét (bár ennek nagyobbik része a social mediaban jelent hirdetések adták), a videó illetve a mobil hirdetések szintén erős volt. A magyar piac 14 százalékos növekedéssel 2018-ban hozta a nemzetközi átlagot a növekedésben, hiszen mindkét piac 14 százalékos növekedést ért el.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Kína vizsgálatot indít a FedEx ellen a Huawei csomagjainak "eltérítése" miatt

pén jún 7 , 2019
Kína vizsgálatot indít a FedEx amerikai globális szállítmányozó vállalat ellen azt követően, hogy a Huawei Technologies csomagjait engedély nélkül “eltérítették” – számolt be a CGTN kínai nemzetközi hírcsatorna. A vizsgálatot a kínai hatóságok azzal indokolták, hogy a FedEx a gyanú szerint súlyosan megsértette kínai ügyfelei jogait és érdekeit, ezzel pedig […]

Friss, ropogós