Az IAB Europe reklámszakmai szervezet szerint 2018-ban a digitális reklámköltés Európában meghaladta 55,1 milliárd eurót, ami 13,9 százalékos növekedést jelent. Folyamatosan növekszik a digitális reklámpiac: tíz év alatt közel négyszeresére bővült, minden gazdasági változástól függetlenül, és nem volt olyan év, amikor ne nőtt volna a mérete és ezzel a jelentősége is. A digitális piacon belül 2019-ben is minden terület növekedett, így a display adta a növekedés közel felét (bár ennek nagyobbik része a social mediaban jelent hirdetések adták), a videó illetve a mobil hirdetések szintén erős volt. A magyar piac 14 százalékos növekedéssel 2018-ban hozta a nemzetközi átlagot a növekedésben, hiszen mindkét piac 14 százalékos növekedést ért el.
Next Post
Kína vizsgálatot indít a FedEx ellen a Huawei csomagjainak "eltérítése" miatt
pén jún 7 , 2019
És még ez is...
-
2016. május 12.
Nagy-nagy megtisztelteés érte az ABB Kft.-t
-
2017. július 12.
Meg fogsz döbbenni: a világ informatikája számokban XLV.
-
2017. február 20.
Olaszország: taxisblokád az UBER ellen
-
2015. július 14.
Bizalmat szeretne az Asus
-
2018. augusztus 7.
A SAP már kezdi belakni a vadiúj irodaépületet
-
2015. január 23.
Sose találja ki, ki veheti meg a ViDaNet a XVIII. kerületi hálózatát