Egyre nagyobb a szigor az amerikai mozikban

1

napszemuvegxBetiltják a rögzítésre alkalmas digitális eszközök – okosszemüvegek, okoskontaktlencsék, okoskarórák – viselését az amerikai mozikban – írja a Variety filmes portál nyomán az MTI. A döntést a legnagyobb filmipari cégeket tömörítő Amerikai Mozgókép Szövetség és a Mozitulajdonosok Országos Szövetsége szerdán jelentette be. „A mozikban történő illegális filmrögzítések megakadályozása érdekében tett erőfeszítéseink részeként zéró toleranciát alkalmazunk bármilyen rögzítőeszköz használata esetén a vetítések időtartalma alatt” – áll a két szervezet közös állásfoglalásában.

A közlemény szerint a nézőket meg fogják kérni, hogy kapcsolják ki és tegyék el digitális eszközeiket a filmvetítések idejére, vagy pedig hagyják el a mozitermet. Amennyiben felmerül az illegális felvételkészítés gyanúja, a mozik értesítik a hatóságokat. Az okostelefonokat már korábban kitiltották sok amerikai moziból. A szűk körben tesztelés alatt álló Google Glass okosszemüveg a közeljövőben lesz széles körben is hozzáférhetővé. Ezek a hordozható okoseszközök az interneten keresztül teszik lehetővé filmek rögzítését és terjesztését.

Az intelligens eszközök ügye annak ellenére késztette határozott lépésre a filmes-mozis szervezeteket, hogy eddig viszonylag kevésszer merült fel hasonló gyanú. Az egyik eset az volt, amikor januárban egy férfi okosszemüveget viselve nézet végig egy filmet egy ohiói moziban. Akkor végül a belbiztonsági minisztérium nyomozói kérdezték ki a férfit arról, hogy rögzítette-e illegálisan a filmet.

One thought on “Egyre nagyobb a szigor az amerikai mozikban

  1. A képen látható napszemüvegnél hatásosabb a hegesztő szemüveg, vagy álarc, illetve ajánlom megfontolásra a vtítővászonnak a nézők háta mögötti elhelyezését, valamint a hang helyett az egész képernyőt betöltő jeltolmács alkalmazását.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Kiberoktondi vagy? Jobb kiberokosnak lenni II.

hét nov 3 , 2014
ShareTweetPinShareAz e-mail A kontextuális hirdetések azért működnek, mert alkalmazóik részletes információkkal rendelkeznek arról, hogy mi érdekli a célközönséget. Ezért van az, hogy a cégek, amelyek ilyen hirdetésekre összpontosítanak, szorosan együttműködnek a nagy email szolgáltatókkal. A postaládáink tele vannak értékes információkkal arról, hogy milyen ruhákat viselünk, hova akarunk nyaralni menni, és […]
e-mail

És még ez is...