„A vecsési szolgáltatóközpont az innovatív, digitális megoldásokkal, valamint az automatizált folyamatokkal egyszerűbb, hatékonyabb és kényelmesebb szolgáltatásokat nyújt a Bosch munkavállalói számára” – közölte Somogyi András, a magyarországi Bosch csoport és az Adria régió humán erőforrás igazgatója. A központban kezdetben HR és ügyfélszolgálati munkát végeznek munkaügyi adminisztráció, projektmenedzsment, bérszámfejtés, kiküldetések, HR-IT, valamint a toborzást és a képzést illetően, de a szolgáltatások köre később további területekkel is bővülhet. Új digitális rendszerrel is segítik a kollégákat minden, a HR-hez kapcsolódó adminisztráció gyors és egyszerű elintézésében. A munkavállalók mindössze néhány kattintással módosítani tudják adataikat, HR szolgáltatásokat tudnak igényelni, de gyors online vagy telefonos segítséget is kérhetnek a szolgáltatóközpont munkatársaitól.