2014 legfontosabb fogyasztói trendjei VII.

Az Ericsson ConsumerLab azonosította 2014 és az azt követő időszak legfontosabb fogyasztói trendjeit.

Videó-megtekintés „utasításra”
Annak ellenére, hogy szélesebb a médiaválaszték, úgy tűnik, hogy kevésbé mi választjuk meg, hogy mit nézünk meg. Valójában a barátaink nagy szerepet játszanak abban, milyen videó-anyagokat tekintünk meg. A válaszadók 38 százaléka hetente többször is megtekint olyan videó-klipeket, amelyeket a barátaik javasoltak. A barátaink legalább ekkora hatással vannak a blogolvasási és zenehallgatási szokásainkra is.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A Cisco a jövőről II.

ked dec 24 , 2013
Böngészőalapú videó és együttműködés. A böngészők évek óta az egyik legfontosabb információforrásként szolgálnak a felhasználók számára. A webes közösségi alkalmazások lehetővé teszik a felhasználók interakcióját, például bejegyzések és fotók megosztását, azonban a valós idejű kapcsolatteremtésre nincs sok lehetőség. Ennek nemcsak a magánfelhasználók közötti kommunikációban van komoly jelentősége, hanem a b2c és […]