A Külgazdasági és Külügyminisztérium (KKM) uniós támogatásból 165 millió forintból fejlesztette a konzuli ügyfélszolgálatot a hatékonyabb ügykezelésért és az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatások bővítéséért – közölte a tárca az MTI-vel. Az elmúlt években több százezren folyamodtak magyar állampolgárságért, illetve a külföldön élő magyar állampolgárok száma is jelentősen megnövekedett. A hatékonyság javítása és a jobb ügyfélkiszolgálás érdekében a minisztérium fontosnak tartotta a korszerű, elektronikus ügyintézés bevezetését, ezért az útlevéllel és a hiteles fordítással kapcsolatos ügyek intézésére online benyújtást támogató alkalmazást hoztak létre. Ennek révén az ügyfelek és az ügyintézők dolga is egyszerűbbé válik. A rendszer rugalmas kialakítása a későbbiekben lehetővé teszi további ügytípusok esetében is az online ügyintézést. A projekt keretében a konzuli szolgálat e-ügyintézéséhez szükséges informatikai eszközparkjának egy része is megújult. A tárca az új szolgáltatások biztosításához szükséges szerverekhez, a schengeni tagállamokban lévő külképviseletek pedig okmányolvasókhoz, biometrikus adatvételezési készletekhez, több tucat új munkaállomáshoz és egyéb információtechnológiai eszközhöz jutottak.
És még ez is...
-
2016. február 9.
El sem tévedt, mégis meglelte otthonát a DreamHack
-
2013. június 12.
Nem sajtónyivános a Gyurós Tibor-díj Díjátadó Gála
-
2017. október 5.
Európai digitális marketing szövetség alakult BlueAlliance néven
-
2012. június 23.
Az Appsters Kft. belépett az IVSZ-be
-
2015. április 30.
Már Nepálban van a Vodafone hordozható mobilhálózata
-
2012. december 8.
Pápai Twitter: nem ismernek se embert, se istent a népek