165 millióba került a konzuli ügyfélszolgálat fejlesztése

forintA Külgazdasági és Külügyminisztérium (KKM) uniós támogatásból 165 millió forintból fejlesztette a konzuli ügyfélszolgálatot a hatékonyabb ügykezelésért és az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatások bővítéséért – közölte a tárca az MTI-vel. Az elmúlt években több százezren folyamodtak magyar állampolgárságért, illetve a külföldön élő magyar állampolgárok száma is jelentősen megnövekedett. A hatékonyság javítása és a jobb ügyfélkiszolgálás érdekében a minisztérium fontosnak tartotta a korszerű, elektronikus ügyintézés bevezetését, ezért az útlevéllel és a hiteles fordítással kapcsolatos ügyek intézésére online benyújtást támogató alkalmazást hoztak létre. Ennek révén az ügyfelek és az ügyintézők dolga is egyszerűbbé válik. A rendszer rugalmas kialakítása a későbbiekben lehetővé teszi további ügytípusok esetében is az online ügyintézést. A projekt keretében a konzuli szolgálat e-ügyintézéséhez szükséges informatikai eszközparkjának egy része is megújult. A tárca az új szolgáltatások biztosításához szükséges szerverekhez, a schengeni tagállamokban lévő külképviseletek pedig okmányolvasókhoz, biometrikus adatvételezési készletekhez, több tucat új munkaállomáshoz és egyéb információtechnológiai eszközhöz jutottak.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Huawei: a vizilabda klassz sport

ked febr 3 , 2015
ShareTweetPinShareA Huawei bejelentette, hogy 2015-től a Magyar Vízilabda Szövetség hivatalos technológiai partnereként részt vállal az egyik legsikeresebb hazai látványsport támogatásában: segíti az utánpótlás-nevelést és csúcstechnológiás készülékekkel támogatja a szövetséget. Az együttműködésről szóló megállapodást Fred Wang, a Huawei Fogyasztói Üzletágának magyarországi vezetője, valamint Kemény Dénes a Szövetség elnöke írta alá ünnepélyes […]
Huawei

És még ez is...