Vodafone: felkészültünk a jelenlegi megnövekedett forgalomra

Negyven százalékkal nőtt az adat- és hangforgalom a Vodafone adatai szerint, a közoktatásban március 16-tól bevezetett digitális munkarend és a sok helyen életbe léptetett távmunka miatt.

Budai J. Gergő, a Vodafone Magyarország igazgatóságának alelnöke azt közölte: a hanghívásoknál a koronavírus miatti veszélyhelyzet első napjaiban ötven százalékos forgalomnövekedést mértek, azóta átlagosan negyven százalékos a növekedés. A mobilinternet adatforgalomban 20-25 százalékos növekedés volt jellemző. Nagyobb esemény idején – mint a miniszterelnök tájékoztatásai vagy az operatív törzs sajtótájékoztatói – ötven százalék feletti a növekedés. A vezetékes hálózaton a játék és a HD minőségű film letöltések okozzák a növekedést, sokszor egy-egy új játék megjelenésekor kap kiemelkedő terhelést a hálózat. Ilyenkor a hatóságok munkája, a digitális oktatás, illetve az otthonról történő munkavégzés élvez előnyt. Eddig a hálózati adatforgalmat priorizáló beavatkozó intézkedésre nem volt szükség – tette hozzá. Magyarország hálózatai a világ élvonalába tartoznak. A Vodafone Magyarország felkészítette a hálózatait a jelenlegi megnövekedett forgalomra. A hálózat stabilitását szolgáló kapacitásbővítéseket elvégezték, illetve szükség esetén haladéktalanul elvégzik – jelezte. A mostani nehéz helyzetben a Vodafone-nál kiemelten fontosnak tartják, hogy a leginkább veszélyeztetett, 65 év feletti korosztálynak támogatást nyújtsanak a szeretteikkel való kapcsolattartáshoz. Ennek érdekében április 6., hétfőtől az összes 65 éves és idősebb feltöltőkártyás ügyfelüknek automatikusan 100 perc díjmentes lebeszélhetőséget biztosítanak, amit 90 napig használhatnak fel – közölte Budai.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

UPC жил, UPC жив, UPC будет жить!

ked ápr 7 , 2020
Bár a UPC Magyarország beolvadt a Vodafone-ba, a UPC márkanév nem tűnik el teljesen. A UPC Direct műholdas televízió szolgáltatója, továbbra is ezzel a márkanévvel folytatja tevékenységét a magyar piacon. A UPC Direct márkanév alatt működő szolgáltató anyavállalata korábban ugyanaz a Liberty Global volt, mint a UPC Magyarországnak. 2019-től a […]

És még ez is...