Nővekszik a felvásárlási kedv a technológiai piacokon

uzletA BDO tanácsadócég legfrissebb globális jelentése a TMT (technológia, média, telekommunikáció) szektorban zajló felvásárlásokról azt mutatja, hogy az éles verseny és az innovációk iránt megnyilvánuló erős piaci igény már tavaly visszahozta az élénkülést ezen a piaci területen. Míg a technológiai területen elsősorban a Big Data, a hordható technológia, a kiberbiztonság és a felhő alapú működés, a média területén a digitális reklámozás, a közösségi média és a streaming technológia, míg a telekommunikációban a triple play megoldások, a hálózatok optimalizálása és a méretgazdaságosság elérésének igénye voltak a felvásárlások fő mozgatórugói. Több évnyi recessziót követően tavaly ismét jelentősen növekedett a felvásárlási kedv a TMT szektorban: a felvásárlások globális volumene közel hét százalékkal haladta meg a 2012-es mértéket. Az erősebb aktivitás különösen a második félévben volt tetten érhető.

Bár a magyarországi trendekről nem közölt adatokat a BDO, ám a globális trendekhez hasonló folyamatok zajlannak idehaza is: az Accenture felvásárolja az egyik legnagyobb magyar szoftverfejlesztő társaság, az evopro nagyrészét, az IND-t pedig szőröstűl-bőröstül lenyelte a Misys.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

A kiskereskedelem a világhálóra költözik

csü márc 6 , 2014
A magyarok leginkább könyvet vásárolnak az interneten, a megkérdezettek 31 százaléka vett már könyvet online, de mintegy negyedük köt biztosítást online, foglal utazást vagy üdülést, színház-, mozi- és koncertjegyet és rendel számítástechnikai eszközöket a világhálón. Az átlagköltés a szórakoztatóelektronikai eszközöknél a legmagasabb, ezeknél az ötvenezer forintot is meghaladja az egy […]

És még ez is...