A Star Network magyar influencer ügynökség elindította a tartalomgyártási divízióját, amelynek első saját gyártású tartalmakkal rendelkező csatornája a „Játsszuk le!” névre hallgat. Az ügynökség elsősorban online videósokkal dolgozik együtt, stratégiai szinten segíti partnerei építkezését, továbbá felületeiken kreatív és előre mutató szponzorációkat értékesít. Az új csatorna célja egy intelligensen szórakoztató és humorosan okító tartalomnak helyet adó felület megalkotása volt sokak kedvenc videósainak főszereplésével. A csatorna az indulástól számított hét nap alatt 170 ezres nézettséget és több mint tízezer követőt szerzett.
És még ez is...
-
2012. július 31.
Augusztustól blokkol a Microsoft
-
2015. június 4.
Csökkent a digitális szakadék az országban
-
2015. június 23.
Szinte minden nő szextingel
-
2016. december 6.
A karácsony ismét jó hatással lesz a netes vásárlás terjedésére
-
2015. március 17.
Van, ahol olyan sűrű a wifi-hálózat, hogy az már rossz