Vásárlásösztönző élmények az SAP-tól

bevasarlokosarxAz SAP bejelentette felfrissített kereskedelmi és portál megoldását, amely megkönnyíti a vállalatok számára, hogy vásárlóik személyre szabott vásárlásösztönző élményekben részesüljenek. Az új funkciók lényege, hogy a vásárlók érdeklődésének megfelelő tartalmat biztosítanak. Ez az átfogó, omnichannel megoldás elősegíti a vásárlói hűség kialakítását, miközben egyszerűsíti az üzemeltetést. Az SAP Hybris Commerce a kereskedelmi funkciókat támogató szigetrendszerek helyett egységes platformot kínál a digitális és az offline vásárlói interakciók kezelésére, legyen az online-, a mobil-, az eladás helye, az ügyfélszolgálati-, a közösségi média vagy a nyomtatott eszközök tárháza.

Az alkalmazáscsomagot főként azon cégek számára fejlesztette ki a szoftvergyártó, amelyeknek fejlett tartalomkezelésre és omnichannel portálra van szükségük. A termék egyik tulajdonsága, hogy rugalmasan kezeli a különböző nyelveket, ami megkönnyíti a több országra kiterjedő webboltok létrehozását, és akár két-három hónap alatt bevezethető, legyen szó helyszíni telepítésről vagy felhőszolgáltatásról.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Megbírságolták a három legnagyobb mobilszolgáltatót a hiányos hálózati lefedettség miatt

ked júl 26 , 2016
Megbírságolta a három legnagyobb romániai mobiltelefon-szolgáltatót a román távközlési piacot felügyelő hatóság, mert elmulasztották teljesíteni a hálózat kiépítésében vállalt kötelezettségüket. A hatóság hétfői közlése szerint a három szolgáltató összesen 900 ezer lej (63 millió forint) bírságot kapott, mert kilencven települést hagytak hálózati lefedettség nélkül. Április elejéig kellett volna teljesíteniük kötelezettségüket, […]

És még ez is...