A nyári szezonban a játékforgalom elérheti a hatmilliárd forintot, vásárlásonként átlagosan 6400 forintot költenek a szülők, a legnépszerűbb termékek a felfújható strand- és homokozójátékok, valamint a labdák – derül ki a Regio Játékkereskedelmi Kft. legfrissebb felméréséből. Az MTI-hez eljuttatott felmérés szerint a bolti vásárlás mellett egyre népszerűbb az online beszerzés, ahol az átlagos kosárérték is magasabb, mintegy 7200 forint. Nyáron a legnépszerűbb termékek toplistájának első hat helyezettje kültéri játék. A cég friss kutatása alapján a családok körében az okoseszközökkel szemben továbbra is a hagyományos játékok vezetnek, a családok egynegyede egyáltalán nem ad tabletet vagy okostelefont 14 év alatti gyermeke kezébe, negyven százalékuk pedig szabályokhoz köti használatukat.
És még ez is...
-
2014. április 30.
Gyorsan és biztosan, ha kérhetnénk
-
2014. március 12.
Jobb fogás a Jófogás, mint az Apród
-
2015. július 21.
Stratégiai megállapodást kötött a kormány és a Johnson Electric
-
2013. március 19.
Mint a pénzmágnes: vonzók a magyar tech cégek
-
2013. október 30.
Multisoft: vége a lefedettlenségnek