A UPC Direct műholdas tévészolgáltató felmérést végzett ügyfelei körében tévénézési szokásaikról. Napi bontásban, átlagban kettő, vagy annál több órát tévéznek a megkérdezettek, két órát 30 százalékuk, három órát 25 százalékuk, három óránál többet pedig a válaszadók 31 százaléka. Idejéből egy órát, vagy kevesebbet mindössze 14 százalék tölt el a tévé előtt. A válaszadók több mint fele (55 százalék) saját bevallása szerint nem tévézik tudatosan, azaz bekapcsolja a készüléket, váltogat a csatornák között, és így keresi meg a számára érdekes tartalmat. Ennek ellenkezőjét 34 százalékuk állítja, ők előre, tudatosan választanak műsort, kis hányaduk (11 százalék) pedig rögzíti kedvenc műsorait, és akkor nézi meg, amikor ideje engedi.
És még ez is...
-
2022. április 17.
Titok, mennyit költ hálózatfejlesztésre a Yettel
-
2015. június 28.
Megegyezett az NMHH a Magyar Telekommal és a Telenorral
-
2017. november 4.
Telekom giga liga: most jó optikával fedett területen internetezni
-
2014. augusztus 12.
Kényezteti az Invitel az IPTV-előfizetőit
-
2015. május 20.
Úgy nő az online tévézés, mint a kis gömböc
-
2015. augusztus 26.
Három milliárdból bővült az EDR