Van olyan szolgáltató, amelynek az előfizetőinek többsége nem tudatos tévéző

oldtvA UPC Direct műholdas tévészolgáltató felmérést végzett ügyfelei körében tévénézési szokásaikról. Napi bontásban, átlagban kettő, vagy annál több órát tévéznek a megkérdezettek, két órát 30 százalékuk, három órát 25 százalékuk, három óránál többet pedig a válaszadók 31 százaléka. Idejéből egy órát, vagy kevesebbet mindössze 14 százalék tölt el a tévé előtt. A válaszadók több mint fele (55 százalék) saját bevallása szerint nem tévézik tudatosan, azaz bekapcsolja a készüléket, váltogat a csatornák között, és így keresi meg a számára érdekes tartalmat. Ennek ellenkezőjét 34 százalékuk állítja, ők előre, tudatosan választanak műsort, kis hányaduk (11 százalék) pedig rögzíti kedvenc műsorait, és akkor nézi meg, amikor ideje engedi.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Az Epson ahol tud, segít

hét dec 22 , 2014
Az év végéhez közeledve az Epson két jótékonysági kezdeményezést támogatott. A vállalat idén másodszorra állt a nemzetközi Help-Portrait akció mellé, amely során hazai fotósok olyan nehéz sorsú embereket és családokat ábrázoló fényképeit nyomtatta ki, akikről korábban még nem készült fotó. Idén is közel százan vettek részt a Help-Portrait kezdeményezés nyomán […]

És még ez is...