Magyarországon is megjelentek azok a fogyasztók, akik már csak kizárólag mobiltelefonjukat használják online vásárlásra, igaz, arányuk még alacsony (két százalék). A többség (hetven százalék) inkább a számítógépet részesíti előnyben az elektronikus vásárlás során, egyre többen vannak azok, akik egyenlő arányban ötvözik a két eszköz használatát (hét százalék). A két felhasználói csoport abban megegyezik, hogy inkább csak az egyik eszközt választják online vásárlásra. A fennmaradó 21 százalék egyik eszközt sem használja az online vásárlásra, ami azt jelenti, hogy ők valószínűleg egyáltalán nem tartoznak az internetes vásárlók közé — derül ki az eNET ás a Magyar Telekom „Jelentés az internetgazdaságról” című kutatássorozatának legfrissebb jelentéséből.
És még ez is...
-
2022. december 28.
Így vigyázzunk az ajándékba kapott okostelefonra
-
2015. május 30.
Erre vágynak az okostelefon-vásárlók
-
2015. április 30.
Állítólag a mobilalkalmazások a vállalkozások új arcai
-
2019. július 30.
Egyre csodásabb lesz a Budapest Bank mobilappja
-
2023. május 2.
Bajban az okostelefon-gyártók
-
2012. február 16.
Meredek felfutás az okostelefonok piacán