A személyre szabott vásárlói élmény továbbfejlesztése érdekében lépett partnerségre az IBM és a Facebook. Az együttműködés keretében összekapcsolódnak az IBM felhő alapú marketingszolgáltatásai és a Facebook reklámképességei. A közösségi oldal célcsoport-szolgáltatásait egészíti ki az IBM mélyelemzési és tervezési szolgáltatása annak érdekében, hogy a reklám így valódi élményt nyújtson a megcélzott vásárlóknak – alkalmazásoktól, platformtól és időtől függetlenül. Az IBM módszertanával gyorsabban dolgozhatók ki és ültethetők át a gyakorlatba a speciális ügyféligényekre válaszoló innovációk – akár az optimális ár kialakítása, akár a raktárkészletek elemzése. A programban dolgozó szakértőket valós idejű piaci adatok segítik abban, hogy az új technológiákat egyetlen, személyre szabott termékbe integrálják.
És még ez is...
-
2013. június 20.
Korlátozná a belügyminiszter a közösségi média tartalmát
-
2015. november 5.
A kétharmad szigorúbban büntetne
-
2013. szeptember 10.
A HP és az SAP: Az-a-Szervíz!
-
2012. november 7.
Az ITware élénk érdeklődést váltott ki a dubaji rendőrségből
-
2012. október 16.
Idők szava: a Synergon kinai céggel indul az e-útdíj tenderen
-
2019. március 23.
Annyi a közösségi szintű digitális adónak