Új trendek a tévénézési szokásokban

 

Az Ericsson ConsumerLab legújabb jelentéséből kitűnik, hogy a televíziózás terén egy egészen új hozzáállás kezd kibontakozni. A vállalat negyedik televíziós fogyasztói trendeket vizsgáló éves jelentése szerint a válaszadók 72 százaléka legalább hetente használja mobileszközét videó megtekintésére, és 42 százalékuk az otthonán kívül néz videó-tartalmakat okostelefonján, tabletjén. A felhasználók 75 százaléka egyszerre több feladatot is végez a mobilkészüléke használatával, miközben TV-t néz. Szintén új trend, hogy a felhasználók ugyanazt a tartalmat több helyről és több alkalommal is megtekintik. Az Ericsson ConsumerLab ezt a típusú megtekintést „helyeltolásos megtekintésnek” nevezte el. Érdekes eredmény, hogy már a 65 és 69 év közötti válaszadók 41 százaléka is heti több alkalommal tekintett meg igény szerinti (VoD) vagy időeltolásos tartalmakat. A vizsgálat szerint a felhasználók folyamatosan újraértelmezik a televíziót és a videót. Az emberek 82 százaléka legalább havi rendszerességgel használja a YouTube-ot vagy hasonló szolgáltatásokat, kérdés tehát, hogy például egy recept online megtekintése a konyhában csupán csak „utasítások” végigkövetése vagy esetleg már televíziózásnak számít.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Végre! Idén már alkotó és produktív konferenciát szervez az IVSZ

pén aug 30 , 2013
  Idén szeptember 12-13 között Győrben kerül megrendezésre az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetségének (IVSZ) menedzsertalálkozója, a MENTA. A szokásostól eltérően idén a tagság igényeire válaszolva alkotó és produktív konferenciát szervez Magyarország legjelentősebb informatikai, távközlési és elektronikai vállalatait tömörítő civil szervezete. A következő három év szövetségi stratégiájának kialakítása lesz […]
ZX-81

És még ez is...