A digitalizáció újabb és újabb hullámai a reklámipart is folyamatosan formálják. A nem túl hosszú történelme ellenére mára már klasszikusnak mondható online hirdetési modellek gyökeres átalakuláson mennek keresztül. Előretörnek a tőzsdei logikán alapuló rendszerek, melyeken keresztül szó szerint licitálni lehet a hirdető szempontjából releváns média felületekre. A neuromarketing tudományos megközelítése is egyre nagyobb szerepet kap a modern üzleti világban: az emberi psziché mechanizmusainak feltérképezésével pontos képet kaphatunk arról, hogy mi áll egy-egy (fogyasztói) döntés hátterében. Az idei Internet Hungary konferencián a fentiek mellett külön szekciót kap a digitális reklámpiac, a kiskereskedelem és digitalizáció találkozása, a legújabb közösségi média trendek, a hazai startup ökoszisztéma égető kérdései, a tartalommarketing aktualitásai illetve a programozott online hirdetésekkel kapcsolatos legfrissebb tudnivalók. A kétnapos siófoki rendezvényre mintegy 1600 látogatót várnak a szervezők.
És még ez is...
-
2014. július 5.
Évente bő egymilliárdért üzemeltetik a FUTÁRT
-
2014. február 19.
Tartalommal csábít a Samsung
-
2014. február 28.
Átalakul a hazai iPhone forgalmazás
-
2016. május 10.
Uber: az innováció blokkolása nem jó irány
-
2022. július 30.
Modernizál a CIB Bank
-
2019. november 27.
USA szankciók: lazul a szigor a Huawei körül