Új online nyomon követési rendszerek az E.ON-nál

Néhány kattintással lehessen megtudni, hol tart az ügyünk, és mi a következő lépés – ezt az egyszerűséget és kényelmet kívánja nyújtani az E.ON ügyfeleinek. Az energiaszolgáltató mostantól már három kiemelt ügytípus esetén működtet gyors és kényelmes, a nap 24 órájában rendelkezésre álló tájékozódási lehetőséget. A felületek fő célja, hogy az igénylő számára mindig pontos információt biztosítson arról, hogy ügye jelenleg hol tart, mi az, ami eddig történt és mi a következő lépés. Ez a funkció az áram új bekapcsolása, a tartozásrendezés, és a háztartási méretű kiserőmű (HMKE) engedélyezése témában működik. A belépéshez két azonosító megadására van szükség. Az egyik a felhasználó azonosító, amely minden számlán megtalálható, emellett pedig magát az ügyet vagy folyamatot kell azonosítani – az igénybejelentés számát, vagy tartozásrendezés esetén a szerződéses folyószámla számot kell megadni.

Az energiavállalat nyáron kezdte meg új kisfeszültségű üzemirányítási rendszerének éles tesztüzemét, amelytől gyorsabb hibaelhárítást és ügyfélélmény-növekedést várnak. Az is újdonság, hogy a cég Google alapú térképen teszi elérhetővé a tervezett üzemszüneteket Facebook és weboldalán. A vállalat közösségi Facebook oldalán az ügyfelek, érdeklődök üzeneteit július óta Boti, egy a beérkező kérésekből folyamatosan tanuló chatbot fogadja, a nap 24 órájában rendelkezésre állva. E sorba illeszkedik a számlához és ügyintézéshez kapcsolódó folyamatok digitálissá tétele, amelyek a gyorsaságuk és kényelmességük mellett egyúttal csökkentett környezetterhelést is jelentenek.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.