Új marketing igazgatót nevezett ki a dél-afrikai Naspers csoport érdekeltségébe tartozó eMAG.hu internetes webáruház. Györke Ádám a marketing csapat vezetőjeként az eMAG marketingkommunikációs feladatainak ellátása mellett, jövőbe mutató kommunikációs stratégia kidolgozására és megvalósítására fókuszál az online kommunikáció és média területén. Az eMAG új marketing vezetője a Szegedi Tudományegyetemen szerzett kommunikációs mesterdiplomát, karrierjét médiaügynökségeknél, főként az FMCG szektor szereplőit – P&G, Henkel – segítve kezdte, majd nyolc évig dolgozott marketingkommunikációs vezetőként a bankszektorban. Ezt követően a Nestlé digitális- és médiamenedzsereként legfőbb feladatai közé tartozott a cég digitális átállásának vezetése, a médiavásárlási és tervezési folyamatok kezelése, valamint a digitális ügynökségi hálózat fejlesztése.
És még ez is...
-
2023. július 5.
Erdélyi a CETIN hr-igazgatója
-
2022. március 19.
Ügyfél-elégedettségi igazgatóságot alapított januárban a Telenor
-
2016. szeptember 13.
Magyar fizikus nyerte a GE globális kódfejtő versenyét
-
2012. november 28.
TMP Worldwide: most megtudják a magyarok is
-
2021. november 19.
Már nem Mártha a Vodafone Magyarország Alapítvány kuratóriumának elnöke
-
2019. május 29.
Külföldre költözne az informatikusok közel fele