A napokban jelentette be a Xerox az IDC piackutatóra hivatkozva, hogy a társaság a multifunkciós készülékek (MFP) piacán megerősítette vezető pozicióját. Udvardi Gábor, a Xerox Magyarország marketing vezetője a [-] mínuszos.hu-nak elmondta, hogy a teljes nyomtató- és MFP piacon folytatódik a visszaesés, és mind értékben, mind darabszámban kevesebb eladás realizálódott Magyarországon 2012 második negyedévben az előző év azonos időszakához képest. Hozzátette, hogy ugyanakkor értékben alacsonyabb a csökkenés, vagyis a nagyobb értékű, fejlettebb rendszerek aránya növekedett. Ennek -véleménye szerint- az lehet az oka, hogy az ad hoc, kevésbé jelentős beruházások elmaradtak, viszont átgondoltabb döntés eredményeként a hosszú távon kedvezőbb üzemeltetési költséget garantáló rendszereket választottak a cégek, amelyek azért is célszerűek, mert sokoldalú, nagyobb munkacsoportot kiszolgáló megoldást nyújtanak. Udvardi kérdésünkre elmondta, hogy hasonló a tendencia a színes eszközök beszerzésénél, míg az asztali berendezések piaca jobban megszenvedi a válságot – az egyéni felhasználók ugyanis jobban visszafogták költéseiket. A Xerox is a hangsúlyt az értéknövelt szolgáltatásokat és gazdaságos működést egyszerre biztosító MFP piacra helyezi, ezen belül is a A3 szegmensre, ahol az erős verseny ellenére stabilan tartja dobogós pozícióját, sőt, bevételeit növelni tudta. A nagyobb értékű MFP piacon elért eredmények pozitív hatással vannak a teljes irodai piacot figyelembe vevő eredményekre, és növekvő árbevételt tettek lehetővé a második negyedévben — jelentette ki a marketingvezető.
És még ez is...
-
2013. április 4.
Simon: nagyok a növekedési lehetőségek
-
2015. február 23.
Mostohán bánik az it-szakma az általános iskolákkal
-
2012. április 11.
Az alacsony beszerzési ár a döntő
-
2014. augusztus 12.
Modern irányításelméletben Magyarország jobban teljesít
-
2012. november 29.
Ingatlan.com: a scrummal duplájára nőtt a fejlesztés teljesítménye
-
2022. március 31.
Nagy dolgok történtek Makón és környékén