További bővítést terveznek a Magyarországon működő szolgáltatóközpontok a PwC Magyarország és az Amerikai Kereskedelmi Kamara (AmCham) Magyarországi képviseletének közös felmérése szerint — írja az MTI. E szerint a hazai szolgáltatóközpontok vezetői elégedettek vállalatuk működésével: az induláskor kitűzött céljaikat elérték és bebizonyosodott számukra, hogy jó döntés volt Magyarországon SSC-t indítani. A válaszadók abban is egyetértettek, hogy ha most kellene dönteniük szolgáltatóközpont létrehozásáról, újra Magyarországot választanák helyszínül. Az eredményekből kiderül, hogy a magyar résztvevők több mint hatvan százaléka hozott létre új szolgáltatóközpontot, vagy bővítette jelenlegi cégét, és további hat százalékuk jelenleg is ebben a folyamatban van. A magyarországi SSC-vezetők szerint vállalatuk számára a következő két év legfontosabb kihívása a versenyképesség fenntartása a költségek szempontjából, a jelenlegi alkalmazottaik megtartása, motiválása és új dolgozók felkutatása, illetve a változó üzleti környezethez való alkalmazkodás.
És még ez is...
-
2017. szeptember 10.
Valamikor szeptemberben indul az Országos IT Megmérettetés
-
2020. december 11.
Vantage Towers: előnyös a bázisállomások kiszervezése
-
2014. július 24.
NAV: lebukhatsz, ha meglopod a munkaadód
-
2013. március 7.
A Samsung bevásárolta magát a Sharpba
-
2013. augusztus 18.
A HP „nyerte” a román Posta tenderét
-
2016. május 6.
Az SAP Hungary frissítheti a NÚSZ SRM rendszereit