A BrandZ Top 100 tanulmány idén épp tizedszer készült el. Elemezve a márkák tízéves pályafutását a rangsorban, kiderül, hogy az európai márkák helyzete stagnál, míg a kínai márkák erősödnek az amerikai márkák pedig visszatértek korábbi pozíciójukba. A kínai márkák száma 2006 óta 1-ről 14-re emelkedett a listán, 1004 százalékos márkaérték növekedéssel. Az amerikai márkák értéke az elmúlt évben 19 százalékkal, míg az elmúlt tíz évben 137 százalékkal emelkedett. Ehhez képest Európa jelenleg csak 24 résztvevővel jelenik meg a rangsorban (2006-ban 35 európai eredetű márka volt a rangsorban), amelyek összesített értéke 9,3 százalékkal csökkent egy év leforgása alatt. A legtöbb kieső európai márkát valamelyik kínai márka taszította le a százas listáról. Az elmúlt tíz évben, a Top 100 márkából álló „részvényportfólió” azt mutatja, hogy a részvények árfolyama több mint háromszorosára emelkedett az MSCI World Index-hez képest és csaknem kétharmaddal magasabb, mint az S&P500.
És még ez is...
-
2021. szeptember 11.
A nyertes neve: 4iG és konzorciuma
-
2017. december 6.
Ezt is kevesen tudják: így növelheted a céged hatékonyságát I.
-
2017. november 20.
Mall.hu: késhetnek egyes megrendelések
-
2020. április 26.
SAP: csodásan indult az év
-
2014. június 26.
Áll a bál mobilparkolás-ügyileg
-
2013. február 19.
Pénztárgépek: van már műszaki paramétereket rögzítő rendelet