Tavaly nagyot nőtt az e-kereskedelem

bevasarlokosarIdén az online vásárlók száma elérte a 3,4 millió főt Magyarországon, ami a rendszeresen internetezők 72 százalékát jelenti. Leginkább számítástechnikai eszközök, könyvek, játékok/ajándékok és ruházati termékek kerültek a virtuális kosarakba. Az online vásárláshoz ugyan még a legtöbben asztali számítógépet használnak, de már megjelentek a mobiltelefonnal és tablettel vásárlók is – derül ki az eNETMagyar Telekom „Jelentés az internetgazdaságról” kutatásából, amely a hazai online vásárlási szokásokkal foglalkozik.

Ráadásul várakozásokon felül teljesített a hazai internetes kiskereskedelem, miután 2013-ban 217 milliárd forint forgalmat bonyolítottak le az online áruházak idehaza, ami a teljes hazai kiskereskedelmi forgalom 3,1 százaléka. Az éves kínálati oldali (webáruházak részvételével zajló) e-kereskedelmi kutatás szerint, ez a volumen 2012 eredményéhez képest 23 százalékos javulást jelent.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

iMenu: a pincéreket még nem tudják helyettesíteni

sze júl 2 , 2014
Az Európai Unió támogatásával született meg az iMenu alkalmazás. A vendéglátást támogató digitális étlap, pincér és éttermi fejlesztés egyben — legalábbis a fejlesztő társaság közleménye szerint. A vendégek iPaden kapják meg az étlapot, amely számos információt ad az ételekről, italokról. A pincért is elektronikusan hívhatják, a rendelés pedig rögtön a […]

És még ez is...