Tavaly adathalászat miatt fordultak a legtöbben az NMHH-hoz

Adathalászattal kapcsolatban fordultak tavaly a leggyakrabban a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Internet Hotline (IH) jogsegélyszolgálatához – mondta Takách-Batta Zsuzsanna, a hatóság kommunikációs igazgatója. Az igazgató elmondta, az interneten jogtalanul megosztott képek és videók vagy akár szöveges tartalmak ellen lépnek fel februári kampányukban, hogy tudatosítsák a jogsértés tényét, illetve fontos üzenetként fogalmazódik meg, hogy a jogsérelmeket a neten sem kell eltűrni, azokra léteznek technikai és jogorvoslati megoldások. A szolgálathoz korábban a hozzájárulás nélkül közzétett tartalom miatt fordultak a leggyakrabban az emberek, a Hotline-on ez a kettő a legtöbbször igénybe vett bejelentési kategória – tette hozzá.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Sors: idén folytatódnak a fejlesztések a NAV-nál

ked febr 12 , 2019
Idén folytatódik az informatikai rendszerek fejlesztése, az okos megoldások bevezetése az adóhatóságnál. A következő időszak egyik fontos feladata a közérthetőbb kommunikáció bevezetése, valamint az adózás viselkedéstudományi megközelítésével is foglalkoznak a hatékonyság növelése érdekében – ismertette Sors László, a Pénzügyminisztérium (PM) államtitkára, a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) vezetője. Mint elmondta, […]
szerver, adatközpont

És még ez is...