Szövetségbe tömörítené a pénztárgép-forgalmazókat a lengyel leány

merlegKiskereskedelmi, oktatási központot és új budapesti képviseletet nyitott a Micra-Metripond Kft., amely az online pénztárgépek magyarországi bevezetését követően 33 ezer új típusú kasszát szállított a piacra. A lengyel Comp Csoport tulajdonában lévő hódmezővásárhelyi cég arról tájékoztatta az MTI-t, hogy 30 millió forintból hozta létre a most megnyitott hódmezővásárhelyi oktatási központot, ami tíz új munkatárs felvételére adott lehetőséget. A dolgozói létszám a közeljövőben tovább nőhet az online rendszer fejlesztése nyomán.

Az új oktatási központ ahhoz nyújt segítséget, hogy a több tízezer pénztárgép üzemeltetésére, frissítésére és karbantartására problémamentes legyen. Novák Zoltán, a Micra-Metripond Kft. ügyvezető igazgatója bejelentette, hogy a Micra-Metripond kezdeményezésére a közeljövőben pénztárgép-forgalmazók, alkatrész-beszállítók és viszonteladók részvételével szakmai szövetség alakul, amelynek az a célja, hogy a javítsa a piac és a kormányzat közötti kommunikációt, és szakmai támogatással, illetve tapasztalatokkal járuljon hozzá a jövőbeni rendelet-előkészítéshez és rendeletalkotáshoz. Novák szerint, egy ilyen szakmai szervezet már a kiskereskedelmi online átállás időszakában is segíthetett volna abban, hogy kevesebb konfliktussal járjon a folyamat, és gyorsabban befejeződjön.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Pletykaellenes kampány félemlíti meg az internetezőket

szo júl 26 , 2014
ShareTweetPinShareJelentős mértékben csökkent a szociális médiát használók száma az első félévben Kínában a kormány által az internetes pletykák letörésére indított kampány nyomán – derül ki friss adatokból és elemzésekből. A kínai internetes információs központ adatai szerint az év első hat hónapjában több mint 20 millió fővel, 257 millióra csökkent a […]
börtön

És még ez is...