Színházjegyet már leginkább online veszünk

Színházjegyet döntő többségükben csak interneten vásárolnak a nézők – derül ki egy friss, nem reprezentatív vizsgálatból.

Az adatok szerint a felnőtt lakosság csupán 33 százaléka, 3,2 millió ember vásárol évente minimum egy alkalommal terméket webáruházból, miközben az aktív, heti rendszerességgel internetező, 18 év feletti lakosság száma megközelíti a hatmilliót. A megkérdezett mintegy kétszáz internetező közül 88 százalék nyilatkozott úgy, hogy évente legalább egyszer jár színházba, és szinte mindegyikük interneten vásárolja a jegyet: az adatok alapján a vevők háromnegyede on-line veszi a belépőt. A színházak pénztáraiban közel harminc százalék, ismerős jegyértékesítőtől pedig 13 százalék vásárolt már. A színházban történő személyes jegyvásárlással a válaszadók háromnegyede elégedetlen volt, miközben a színházak saját felületeivel sem mindig jó a tapasztalata a válaszadók közel felének. Az on-line jegyvásárlással viszont 82 százalék elégedett. A válaszadók közül a többség évente legalább négyszer megy színházba. Legtöbben a négyezer forint alatti színházjegyeket keresik, de több mint felük többet járna előadásokra, ha nagyobb kedvezménnyel jutna jegyekhez. A megkérdezettek 14 százaléka negyvenezer forint alatt, 14 százaléka negyvenezer forint felett költött színházi élményekre az elmúlt egy évben. A válaszadók 65 százaléka nem szokott évadbérletet venni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

A Cisco elindítja a openroaming projektet

csü okt 24 , 2019
ShareTweetPinShareA Cisco bejelentette, hogy elindítja a openroaming projektet, amely könnyebbé és biztonságossá teszi a hálózatok – wifi-mobil – közötti váltást, valamint a nyilvános wifi hálózatokhoz történő csatlakozást. A társaság szerint három év múlva a wifi (vezeték nélküli mikrohullámú kommunikáció) lesz a legfőbb internetes csatorna, a Cisco előrejelzése szerint az internetes […]
wifi radar

És még ez is...