Sicontact: csökkenő forgalom és eredmény

Sicontact-eredmenyekA Cyberoam és az ESET internetbiztonsági termékeit forgalmazó Sicontact Kft. tavaly, 1,36 milliárdos forgalom mellett 297 milliós nyereséget ért el, így a társaság az egy évvel korábbi forgalmának közel húsz, az üzemi eredményének tíz százalékát vesztette el (lásd táblázat). Megkerestük a céget, hogy minek tulajdonítható a megtorpanás. A társaság azt közölte velünk, hogy a magyarországi forgalmuk 2012 óta folyamatosan növekszik. A csökkenés oka, hogy az ESET átszervezte üzleti disztribúcióját Horvátország EU-ba lépése kapcsán, és létrehozott egy közvetlen értékesítési csatornát a térségben. A horvát üzleti partnerük forgalma így már nem a Sicontacton keresztül, hanem az ESET közvetlen értékesítésével történik, amely a számvitel szerinti export árbevételben mutatkozott meg. A magyarországi tevékenység hosszú évek óra töretlenül emelkedést mutat, ezért idén növekedést vár a társaság vezetése, amit alátámaszt, hogy az év első öt hónapja a cég történetének az eddigi legerősebb első félévet jelzi előre.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Végre kiderült, milyen a jó mobilreklám

pén jún 10 , 2016
ShareTweetPinShareSajnos a mobilhirdetések egyre elterjedtebbé válnak Magyarországon. A sokakat idegesítő reklámokkal mára tömegeket lehet elérni. Jelenleg a mobiljukon netet használók 79 százaléka, azaz 2,9 millió fő szokott készülékén mobilhirdetésekkel találkozni. Számukra fontosabb, hogy egy mobilreklám tájékoztasson, mint hogy szórakoztató legyen – derül ki az eNET – Madhouse friss kutatásából, amely […]

És még ez is...